Kızlar merhaba aklıma bir soru takıldı hamileligin başından beri sadaya gidiyorum ama dogum ücreti hakkında doktorlar bişey söylemiyor. Doguma yakın bilgi vereceklerini söylediler son anda uçuk bir fiyat çıkmasından korkuyorum yakın tarihte orada dogum yapan varmı acaba