Anonim000 Bir saat arayka yaptım ikisinide dondurulmuş 5. Gün embriyosu 2 tane transfer olmuştum sizce var mı
Kartanesi-24 Anonim000 maşallah pozitif bencede erken belli olmuş bende cuma günü transfer oldum sizden bir gün önce ama test yapmamıştım eşime test aldırıp bende yarın sabah ilk idrarımla yapıyım inşallah hayırlı güzel sonuçlar alırız ☺️🤲🏻
Mucizee80 Anonim000 o zaman gözünüz aydın diyelim teste göre var tüp bebek annesi olarak çok sevindim inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız
Anonim000 Mucizee80 teşekkür ederim canım inşallah kan vericem yarın testlerke olacak iş değil asıl test günüm 8 ocak ama duramam o güne kadar
Mucizee80 Anonim000 kesinlikle kan zaten kesin sonuç ama düşük bir değerle öğrenecegin için iki günde bir takibin biraz stresli geçecek emeklerinin karşılığını aldıktan sonra hepsi unutuluyor kandada pozitifi görürsün ve sağlıklı ilerler
Cambardak__ Anonim000 benimde cuma günü transfer yapıldı kan testim 8 ocakta ve banada 5.gun dondurulmuş embriyo verildi 😇😇😇