Edasude Arkadaşlar, markası artımed olup bu şekilde silik çizgiyle doğru yada yanlış çıktı diye tecrübelerinizi aktarır mısınız 🌺
emineeeeeeeee Edasude canım bu testlerde genelde yanılma payı olmaz ama çok yeniye benziyo hayırlısı olsun inşallah 🌸
myangelson Edasude yalancı pozitif çok gördüm artimedde malesef baya belirgin pembe çizgi çıkıyordu bir de 🥲
TugceOrak emineeeeeeeee artımed diye arayın forumda bir sürü yalancı pozitif paylaşımı görürsünüz. @Edasude başka test varsa yenile canım. Özellikle başka marka
Edasude Erken gebelik testi değil normal test bu, biraz daha sonra bu şekilde belirdi çoğu kişi sonradan koyulaşıyor bu şekilde yazmış ilk defa heyecanlanmıştım açıkcası
Dilan75fatih ](https://)![https://share.icloud.com/photos/0c026-Czmfdu7jTXLX4_oJiig benim böyle çıkmıştı birkaç gün sonra farklı test denedim net olarak pozitifti 35 haftalık hamileyim şuan 💙
Edasude Dilan75fatih artımed miydi bu test, benimde bugün şu şekilde çıktı, ilk dakikalar hayaliydi resimde çıkmadı ben biraz zor gördüm sonradan oluştu çizgi