Bett2206 Ben ev klimalı olduğu için hastane çıkışı aldım 3 -4 takım kadar yenidoğan döneminde giyer diye.
Yuuki Seymaaa05 haziran çok sıcak bi ay değil Bundan Haziranın haberi var mı 🙈 son yaz ne hallere düşürdü Haziran bizi 😂
Yuuki Seymaaa05 Hayır Mayıs itibariyle artış baslamisti geçen yaz çok sıcaktı mevsim normali üstündeydi genel olarak, benimde Haziran sonu Temmuz başı doğum olacak Allah nasip ederse sıcak sevmeyen biri olarak etkilenecegimi dusunuyorum 🙂
Emsalk Seymaaa05 ben de adanadayım haziran ortaları görünüyor doğum hastane ve ev ortamı kesin klimalı olacağı için uzun kollu düşünüyorum çok kalın olmayan türden