Evin_450 kuzum benim kızımda da doğuştan böbrek genişlemesi vardı ml mi tam hatırlamıyorum ama 8 in falan altındaydı sondayla idrarını yaparken film çektirdik çift toplayıcı sistem olduğunu söylediler yani idrar tek kanaldan direk inmesi gerekirken bizde 2 kanal varmış birinden inerken diğerinden yukarı böbreklere geri çikıyormuş bu da bizim crp yi her ay 100 lerin üstüne çıkarıyordu enfeksiyon kapıyordu sürekli gittiğin doktoru dinle en doğrusunu o anlatır ama farklı yerlerede götürmeye çalış biz fakülteye de gittik ama prof olmasına rağmen yanlış ilaç kullanımı yüzünden kaç ay aynı sorun devam etti doktor çok önemli gerçekten umarım bir an önce iyileşir dediğin gibi küçülme varsa çok iyi sıkma canını toparlar inşallah