Kızlar hatırlayan var mı bilmiyorum gebelik testimi paylaşmıştım çok çok silik bir çizgi vardı. Kan verdim sonuç negatif. Üzüldüm açıkcası.. doktor
henüz reglime on ginden fazla olduğu için kanda da negatif olabileceğini günümü beklemem gerektiğini söyledi.. sizce ne ypmalıyım. Yok mu acaba tekrar test yapmam gerekiyor mu