mom_baby25 Gonal f kullandım 6 tane yumurtam oluştu doktor ilişki olmasın dedi olursa korun dedi yaşayan var mı
Eda42_ mom_baby25 Ben olmadı ama arkadaşım başına gelmişti aşılama yapacağı zaman 3 4 tane yumurta oluşmuş çoğul gebelik oluşur diye iptal edilmişti ilişkide onerilmedi ama o yaptı tâbi olmadı ama kendiniz bilirsiniz çoğul gebelik olabilir diye önerilmiyor
tugce14_ mom_baby25 bu ilaçları kullanırken korunmak gerekiyor 6 tane yumurtanız oluşmuş, ve o durumda ilişkiye girerseniz,düşünsenize yanlışlıkla 3 tanesi döllense üçüz çocuğunuz olur.yani doktorlar yumurtaların döllenme ihtimaline karşı ilişki önermiyorlar
Eda42_ mom_baby25 Sizin baya çok olmuş bilmiyorum ama üçüz olabilir işte yumurta 15 küçük olsa da kendiniz bilirsiniz çoğul gebelikte riskli hakkınızda hayırlısı olsun
mom_baby25 tugce14_ ama zaten 15 olanlar kabul edilmiyor diye biliyorum istenilen boyutta değiller ya
tugce14_ mom_baby25 sizin yumurtalarınız toplanmayacak mı ben tüp bebek ya da aşılama tedavisinde kullanılıyor diye biliyorum gonal f yi
[silindi] 15 olanlar döllenmez döllense bile düşük yapma ihtimali çok fazla..gebelik ilerlemez.. sağlıklı bir gebelik için iki adet var şuan 20 ve 21 olanlar onlarda olsa olsa max ikiz olur yani bence çoğul gebelik olsa da olur 😅
mom_baby25 [silindi] Bende öyle düşünüyorum ikiz olsa da Allahtan diyorum kurban olduğum Rabbim hayırlı evlat nasip etsin ondan gelicek herşey biz insanlar için 🤲🏻 ikiz de olsa sıkıntı olmaz benim için 🥹
mom_baby25 tugce14_ aşılama benim Gonal f 450 kullandım 5 gün 75 doz vurdum 10.5 14 büyüdü 3 gün devam etti 50 vurdum bu sefer uçuşa geçtiler yumurtalar normalde 2 aşılama oldum klomen kullandım bu kadar olmamıştı hiç
tugce14_ mom_baby25 aşılama bende olmuştum sonradan işin uzmanı bir doktorla görüşünce aşılamada ihtimal çok düşük zaman kaybı demişti bana hem sürekli yumurtaları olgunlaştırarak yumurtalık rezervinde azalıyor,uzun süredir olmuyorsa tüp bebek tedavisine başlayın nacizane tavsiyem