rumeysa5 8+5 haftalık hamileyim sağ boşluğumda ağrı başladı nefes alıp verirken bir şey batıyor gibi normal mi sizde de olmuş muydu lütfen cevap verin 🥹
dygsss rumeysa5 o haftalarda kasık ağrıları çok normal bende de çok olurdu rahim büyüyor bebek yerleşiyor korkmayın kanama vs olur o zaman riskli 🫶🏻