enfla kızlar ızledınz mı doğumevınde bebeklerı karıstrmıslar kuvezde farklı bebek vermısler aılelere 6 gun sonra ortaya cıkmıs karıstıgı sorusturma baslatılmıs
Ruzgarr enfla ay en çok korktuğum şey.vallahi çok pinpirikliyim bazen aklıma geliyor tövbe yarabbi diyorum.sırf bu yüzden annemde girsin doğuma istiyorum.gözünu bile ayirmasin cocugumdan.kac gündür aklima geliyordu saçmalama diyordum kendime.
enfla bebegın koluna bıleklık takıyolar ya kucuk oglu varmıs o gostermıs anne bak ne buldum dıe bı bakmıs bıleklıktekı ısım baska dıer aılede bakmamıs ısmıne Allah korusun ıyıkı cok gec olmadan anlamıslar. dıer aılede ozbekmıs zaten adam bızım oglumuz deıl bu demıs ama hemsıre ısrar edınce kurcalamamıslar. sımdı dava acılmıs dna testı de yapılmıs. Allahtan bebekler gercek anne babalarında
Deletedmom231 Ruzgarr benimde aklımda sürekli ya karışırsa hastanede falan diye korkuyorum ister istemez böyle düşüncelere kapılıyorum 🤷♀️🥺
Duyguum İnsana insan gibi muamele yapmayan hastane adı verilen ama ilgisi olmayan yerden ne beklenir ki .