3-4 gün önce serklaj oldum o günden beri progestan kullanıyorum ve çok aktığı için geceleri ped takıyorum biraz kaşıntım oldu enfeksiyondan vs çok korkuyorum kaşıntının ilerlememesi için ne yapabilirim hamilelikten önce kekik suyuyla taharet yapıyordum ama hamilelikte zararı olur mu acaba