Merhabalar kızlar dün akşamdan beri sol kasiğimda bir ağrı var bir anda girdi ve ben hareket ettikçe ağrıyor yürütmüyor üzerimi giyerken zorlanıyorum yada arabaya binerken bacağımı atamıyorum iki saniye hareketsiz kalsam kilit gibi kitleniyor nadir şekilde de alt karnıma vuruyor bugün doktora söyledim enfeksiyon olabilir dedi idrar tahlili aldi ama temiz çıkmış enfeksiyon yok bu ağrı neyin nesi bir bilgisi olan varmı yada aynı durumu yaşayan 🙏