3minnosanasii Prensesannesi42 bu sene kız senesi diyorlar bende kızıma hamileyiiim,çokta ultrasondan anlamam ama kıza benziyor :)
Prensesannesi42 Busramnida Canım forum sayfasının üst sol köşede üç çizgi var oraya girip mutlu resim var oradan atıyosun