Ecem46 merhabalar erken dogum eylemi başlarsa yapiliyor. Benim kanama acilma oldu gider gitmez yapıldı 4 saat sonra dogum gerceklesti.maalesef etki etmedi sanirim en az 24 saat gecmesi gerekiyor ya da 48 saat . Cunku hemen etki eden bir sey degil. Suandada riskli gebeyim ama onlem amacli yapilmiyor doktorum bi risk görmezsem yapilacak bir igne degil dedi açılma kanama kisalma vs olursa yapilir dedide