Babyybabyyy Kızlar 37+1 haftalık olduk ve zaman yaklaştıkça bende korku olmaya başladı. Perşembe kadın doğuma randevum var. Gün verirler mi artık bilmiyorum. 2.sezaryen olacak ve ben çok korkuyorum. 🥹
Laviniay Babyybabyyy 37+6 dan selamlar bende 2. Sezeryan için bugün gün almaya gittim 6 ocakta gel o zaman kan ver gününü öyle verelim dedi. Valla bende geriliyorum
Kutsal_koc Linamira bence çok zor Allah mecbur bırakmasın elbette normal doğumda zordur ( yaşamak isterdim içimde kaldı) ama sonrasında sorun yaşamıyorsunuz sezaryen ömür boyu senle inanın
BetulSahin5444 Babyybabyyy Ay bacım seni çok iyi anlıyorum gerçekten benim üçüncü sezeryan olacak nisanın ilk haftası üçüncü olmasına rağmen korkuyorum ama benim korkma sebebim uyuşukluk geçince kesi yerinde çok ağrım oluyor sanırım benle ilgili bir durum benim.kadar şikayet edene hiç denk gelmedim herkes rahat geçiyor diyo benim ağrım çok.oldugu için korkuyorum.Guzel geçer inşallah dogumunuz
Ozay89 Benim kadar canı kıymetli yoktur heralde benim de sezeryan oldu ama çok iyi geçmişt 8 Ocak da 2. Olacam benim tek korkum gaz sancısı hiç dikişle zorum olmadı diye hatırlıyorum unuttum bile ağrısı varsa da