Kızlar 30 uncu haftada yıllık izne ayrıldım 32 de doğum iznine izne ayrıldığında beri evin detayına girdim halıya perdeye dolaplara herseye uğraştım işle bitti ama ben de bittim 33+4 şuan kalca ağrısından yatamıyorum oturamıyorum siyatik sanırım gebelik sekeri ve hemoroit de cabası son ayimda dinlenicem bol bol dogum için de enerji gerekli kendinizi benim gibi paralamayin!!