ermelek1 Seyma63_ ay Allahım çok sevindim kendime nasip olmuş gibi sevindim kardeşim gerçekten rabbim kavuştursun inşallah bize de dua et ❤️🐣
Tugceozturkk ermelek1 Allah razi olsun amin insallah Rabbim hepimizin yardimcisi olsun 🙏 Naptiniz acaba durum nedir? Rabbim kimsenin kucagini bos birakmasin insalalh 🙏
ermelek1 Tugceozturkk amin inşallah arkadaşım, günümü beklemeye çalışıyorum heveslenmek istemiyorum ama içten içe hevesliyim de bilmiyorum dayanabilirsem beklemek istiyorum ☹️
ermelek1 Mayahanim :( belirti var mıydı bu adet belirtisiyle başa baş gidiyor resmen insan ayırt edemiyor aşırı hevesleniyor bende test yapmaya çekiniyorum gerçekten
Mayahanim ermelek1 Sırt ağrısı, bel ağrısı gibi agrilar vardi anliyamamistim . Aralik ayini hep değerlendirdik ama olmadi ❤️ İnşallah bir gün gelicek evladim
Tugceozturkk ermelek1 hersey nasip ama bizde umitleniyoruz iste kendimizce bende yasadim Gelecegi zamani biliyordur dua et bol bol ❤️🙏
Kivircikkuala ermelek1 şimdi şöyle ben normalde tüp bebek sürecindeyim. Ara vermiştik . Bu süreçte kilo vermeye sağlıklı beslenmeye başladım 8 kilo verdim falan . Sabahları da sirkeli su içiyorum dedim bu yüzden de gecikmiş olabilir o yüzden beklrmede kaldım
ogretmennn Benim normalde bugün ya da yarın olmam gerekiyor yılbaşında test yaptım yani bata 3 gün kala negatif çıktı :( xaten karnım şu an aşırı ağrıyor geldi gelecek o manzarayı görmek hiç istemiyorum of :(