TubaY- bebegim uykuyu cok sevecek diye kitap var, orada az ve öz sekilde uyku egitimini anlatiyor, yazarin youtube insta hesaplarina bakabilirsiniz. Ben de egitimine katilmistim. Uyku egitimine 5 aylikken baslamayi oneriyor, ilk 4 ay rutin olusturmak yeterli diyor. Sinem gerger akinal olmasi lazim, tavsiye ederim bir bakin.