Kızlar Selam 🤗
Ocak Annesi olarak heyecanlıyım 16 gün kaldı doğuma 😍💙
Hastane çantamı hazırladım buraya da yazayım istedim eksik şunu da mutlaka koy dediğiniz bir şey varsa ekleme yaparım ✨
Hastane Çantasıı:
Oğlum için:
-Hemşireye vermek için çantaya hastane çıkışı seti, çorap, pamuk, ıslak mendil, 2 adet bez koydum. (Birde bebeği yatırıp getirdikleri yatak var ya daha hijyenik olması açısından battaniye ve müslin örtü koydum onu serip bebeği yatırmaları için hastaneden istediler zaten)
- Ayrıca oğlum için 2 takım daha koydum çantaya yedek zıbın ve birkaç çorap daha. Kalın battaniye aldım. 10 adet bez, ıslak mendil, pişik kremi. Hastaneden çıkarken giymesi için de peluş tulum.
Kendim için:
-Gecelik doğumdan sonra giymek için
2 adet pijama takımı
Hasta bezi, havlu peçete, emzirme sütyeni, çamaşır, iki tane de peluş çorap. Birde peluş sabahlık alacağım yanıma hastane sıcak olur ama olur da üşürsem diye. Terlik.
Ayrıca yanıma her ihtimale karşı bebek meme ucunu tutamazsa diye silikon memeucu aldım, süt arttıcı çay da aldım. Başta bazen hemen süt gelmeyebiliyor desteklemek için..
Ay aklıma gelenler bunlar sanırım başka da bir şey koymadım. Evimiz hastaneye çok yakın unuttuğum yetmeyen bir şey olursa getiren olur zaten. Var mı şunu da mutlaka koy dediğiniz?
Siz hazırladınız mı neler koydunuz? 🤗