Susena Bugün günüm daha gecikme olmadı yeni yıla mutlu ve umutlu girmek istedim test yaptım ilk 10 sn demeden çizgi oluştu şuan daha belirgin ama heveslenmek istemedim sizde bakar mısınız
Nazsuuu Susena foruma girdigin zmn 4 tane çizgi çıkıyor ya bildirimler fln yazıyo altında resim yükle yazıyo oraya basıyorsun ondan sonra galeri cikiyo resmi yüklüyorsn kopyaliyorsn buraya yapistiriyorsn
_Mother_ Susena ana sayfada bildirimleri görüğünüz yerde resim yükle yazıyor ordan adımları takip ederek yükleyebilirsiniz
Celikss Susena Google fotoğraf yükle yaz site çıkıyor ordan yükle web sitesini kopyala buraya yapıştır
Nazsuuu Susena evet benimde böyleydi ama çok yeni oluşmuştu 8. Hafta kese gözükmüstu bende hayrlı olsun beta 21 çıkmıştı testim böyle olduğu zmn
_Mother_ Susena 2. Çizgi net görünüyor emin olmak için sabah yine tekrarla inşallah sağlıkla ilerler canım tebrik ederim
Susena Zehraax Açıkçası belirtilerim var ama insan inanamıyor belki de sabah bir tane daha aldırdım tekrar yapacağım ☺️
Susena Nazsuuu Tekrar merhaba Bugün kan verdim acilden çıktım sonucum dediğiniz gibi değerlerde 24,6 çıktı 🌸
Ebebeg Susena Benimde ayniydi. Gebelik var ama çok yeni 1 hafta bekleyip kan testine gidin ben gittim boyle çıktıktan sonra negatif çıktı yeni olduğu için doktor keseyide göremedi. Gecikmenin 7. Gününden sonra hersey daha net oluyor.
Susena Ebebeg Açıkçası yarın ya da diğer gün bekliyordum ama merakımdan biraz önce yaptım yarın ilk idrarla denersem sanki daha belli olucak gibi hissediyorum kan için de bekleyebilir miyim bilmiyorum🙈 Çok teşk ediyorum 🌸
Ebebeg Susena Alın test her gün yapın çizgi gittikçe koyulasiyorsa kesin var. Benim kanda cikmadi ama bu testlerde çıktı. 2. Kan testinde çıktı daha sonra.