Mervednr kan uyuşmazlığı bizde de var. 28. Haftada iğne oldum. Bir de Doğumdan sonra bebeğimle kan grubumuz farklı çıkarsa iğne olacam. Kafana takıp sorun yapacağın bir durum değil. Canını sıkma. Endişelerini doktorunla paylaş. Mutlaka seni rahatlatacak açıklamaları yapacaktır. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah