Kızlar adetim 2 gün gecikti. Cuma günü kan testi verdim 2.30 çıktı. Bugün sabahtan beri midem çok rahatsız. Ve ağzım çok kötü kokuyor. Midem bozuk gibi hissediyorum. Eşim ağzımın korkmadığını söylüyor ama bana öyle kötü kokuyor ki anlatamam. Sizce neden?🥺 Midem de çok kötü gerçekten.
Üstt
Üstte kalsın