Alpbusee valla bende gebeliğimin ilk 4 ayında hep kabızdım yemediğim şey kalmadı hoşaf kefir sulu şeyker bazen yemek yemezdim. Çünkü kabızlığım o kadar yopunduki makat çatlağım oluşmuştu dayanamadım doktora söyledim sağolsun bana duphalac şurup verdi keşke daha önce söyleseydim diyoeum en azından bu çatlağım oluşmazdı. Şurup çok iyi geldi iki aydır kullanıyorum kakayı yumuşatıyor kolay gelmesini sağlıyor.