Pamuk kubra16_ Bir sebebi yok aniden oluyor anlayamiyorsun bile. Ama kısaltma baslamissa bir de enfeksiyon varsa tuz biber oluyor.
Peri_Omer kubra16_ bende cok yorulduktan yurudukten sonra (baya abartmiwtim tun gun) sabahi doktora gitdim ve rahim agzi dogumda oldugu gibi dedi.. sadece yatdim tualete kalktim sadece bir hafta sonra uzamiti
Peri_Omer kubra16_ oglumda hamileliyim boyunce iki defa oldu 20 lerde ve 32 de. 32 de ciger acan iyne yapildi ve serumlar takildi 37 de dogurdum
Melissso Kasılmadan, öksürmekten, enfeksiyondan çok ayakta kalmaktan kısalır Kısalma olduktan sonra çok dikkat etmek gerekir. Bana doktorum hep yerçekimine karşı gel ve yat dedi ne kadar ayakta durursan çocuk o kadar rahime baskı yapıyor açılmayı tetikliyor.