gamze_gs88 Merhaba 24 saatlık idrar bitiktirip tahlıl verdim sonuçlarım bugün çıktı kreatinin 740-1570 olması gerekirken benim 110 yanı baya düşük doktorum izne çıktığı ıcın sonuçlarımı cuma gösterecem bu durumu yaşayan varmı