Aselgozde123 ben hiç beta takibi yapmadım ilk hamilelik için test verdiğimde (2 aylıkken öğrendim) 8 haftalıkken 10000 di. 20 haftalıkken 13.203 çıktı bebeğim gayet sağlıklı ben ona bakıyorum. Yani bendede öyle çok yükselme olmamış bu haftaya kadar ama ultrasonda testlerde sağlıklı görüniyor çok şükür