Elayf04 valla s bedendım normalde 46 kıloydum hamıle olunca şuanda 65 kıloyum xxl gıyıyorum atletlerim yoksa m l bile gobegımın yarısında kalıyor xxl koydum çantaya da zaten bır süre göbek gitmiyor ama ben çok kılo aldım ondan dolayı da olabılır m falan olmuyor bana