Kevsssim Kardelen_nur böyle bir şeyin mümkün olduğunu sanmam özel hastanede bile ebe seçeni görmedim sadece doktorunu seçebiliyorsun
Seda_2516 Kardelen_nur inşallah iyilerine denk gelirsiniz ya hiç iyi şeyler duymadım orayla alakalı 😐😐 bir kere kontrole gittim sadece sürekli azarlayan bir doktora denk geldim bidaha da gitmedim
Kardelen_nur Kevsssim ilk doğumum ve ister istemez korkularım var. Devlet Hastanesi’nde düzenli bir doktora gidilse bile o an doğum başlayınca hangi doktor varsa o doğumu yaptırıyormuş. Bu da ister istemez tedirgin ediyor
Kevsssim Kardelen_nur evet bende devlet hastanesine gidiyorum ama yapacak bir şey yok şans. Özel hastane de olsa ebeleri tanımıyorsun iyi birisinin denk gelmesi yine şans tabii özelde kendi doktorun geliyor. Allah hepimizi merhametli insanlarla karşılaştırsın inşallah.
Ronayib Bursa şehir hastanesinde doğum yaptım normal doğumda seçme yok kime denk gelirsen ama sezeryan doktorun kimse sana zaten gün veriyo
Ronayib Kardelen_nur ben herzaman diyorum 4 yıl önce yaptım ama bana çok iyi denk geldi allah razı olsun ondan şuanda gebeyim eğer orda ise ebe ınsa gene ona denk gelirim
Kardelen_nur Kevsssim aminnn. En önemlisi zaten merhametli ve Allah korkusu olması. Allah korkusu olmayanlar insana mı hayvana mı yardım ediyor farketmiyor bile
Kardelen_nur Kevsssim aminnn. En önemlisi zaten merhametli ve Allah korkusu olması. Allah korkusu olmayanlar insana mı hayvana mı yardım ediyor farketmiyor bile
Kevsssim Kardelen_nur insana da hayvana da aynı muamele yapılmalı☺️ Hayvanlardaki de can bizdeki de can, bir üstünlüğümüz yok. :) Her şeyin başı merhamet işte o olduktan sonra hayvana da insana da zarar gelmez 😌