Kızlar 13+4 üm 3. çocuk olacak nasip olursa en baştan beri kanamalı riskli bı gebelik geçiriyorum diğer çocuklardan kalan kıyafetler var ama beklemekten sarı lekeler olmuş onları yıkayıp ne kadarı çıkacak diye bakacağım ona göre alış veriş yapayım diyorum sizce ne zaman yapmalıyım daha erken diyorlar ama hepsini birden alırsam da maddi olarak sıkışacagiz her ay biraz almak istiyorum sizce erken mi