Eliff00 Kızlar bı kaç defadır titriyor resmen karnımda karnım deprem olur gibi titriyor bu normalmi yaşayan varmi korktum kötü biseymidir bı hastalık felanmi diye Allah korusun 37 haftalık gebeyim
Yagmur205 umrumdadegil hıçkırık başka onu anlaya biliyorum o titirme bendede oluyo bi anda sanki deprem gibi bişey oluyo
Yagmur205 Eliff00 ben çok hamile kadından sordum oluyomuş öyle şeyler korkma sende kötüyde düşünme hiç 🥰
Eliff00 Yagmur205 teşekkür ederim cnm Allah’ın izniyle salı günü sabah doguruyorum hayırlısıyla saglikla