Doğumdan sonraki 8 haftalık iznim yaz tatiline denk geliyor o yüzden o iznimin en azından bir kısmını ya da hepsini doğumdan önceye aktarıp kullanabiliyor muyum acaba? Zaten doğumdan önce 32. Haftadan itibaren kullanacağım 8 haftalık iznim hakkım var.