Happy-melek1997 Kızlar baş parmağımın olduğu yer bom boş olmuş yumuşacık aşağısı ise sert zaten bayadır sert ama baş parmağımın olduğu yer bu kadar boş yumuşacık olması doğumun yakın olduğu belirtisi olabilir mi sabahtan beridir çok hafif adet olacak sızısı gelip geçiyor rahatsız etmiyor bi duş aldım çıktım ateş basıyor 38+5 im bu arada bide bu göbek düşme mevzusu var hiç anlamam bana göbeğin düşmüş falan diyorlar bu yumuşama hissi bebekğin kanala girmiş olduğu anlamına gelirmi ki kafası aşağıdaydı yaşayanlar anlata bilir mi https://hizliresim.com/4znyctt
Smiley87 Happy-melek1997 evet canım doğuma yakın bebek kanala giriyor, bu doğum çok yakın demek. Alt tarafta baskı hissedebilirsin böyle tuvaletin varmış gibi 😅 ve evet karnının üst tarafı boş gibi olur bebek aşağı indiği için ,
Beyzateke Smiley87 peki böyle olduğunda ne kadar sürede doğuyor benimde bahsettiğiniz gibi ama herhangi bir ağrım sancım yok
Smiley87 Beyzateke kanala indiğinde doktor bana en geç 1 haftaya doğar demişti. Ama benim oğlum sağolsun 12 gün sonra doğdu 😅