Melosum34 Anlatsam mı anlatmasam mı bilemiyorum 2.sezeryan oldum ama şuan oğlum yoğun bakımda solunum cihazına bağlı 2300 kilo doğdu dualarınıza ihtiyacımız var ❤️🩹
Babyybabyyy Melosum34 beden erken doğdu acaba? Hayırlı olsun bu arada sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
seyma0661 Melosum34 yaa Allah en kısa sürede sağlıkla size kavuşmasını nasip etsin 🫂 neden erken doğdu 🥺 kilosu da iyi doğmuş maşallah
2633 Çok geçmiş olsun inşallah en kısa sürede evladınıza kavuşursunuz 🤲🏻 bugün benimde ufak çaplı kanamam gelince çok korktum şükür sıkıntı yok dediler ama hala korkuyorum
Melosum34 seyma0661 amin inşallah bebeğin suyu geliyormuş ben akıntı sanıyordum çoğalınca hastaneye geldim bebek susuz kalmış
fatsfats-92 Profil kardeşliği hem geçmiş olsun hem sağlıkla hemen bebeğine kavuş inşallah 🥲🥰 Sen nasılsın canm iyi misin bebek için ne zaman çıkar diyorlar
Melosum34 fatsfats-92 teşekkür ederim bebek şuan yoğun bakımda solunum desteği alıyor minicik sütüm gelmiyor benim sağıyorum ama mecbur mama takviyesi yapacaklar şekeri düşmesin diye ne zaman çıkar onun hakkında hiçbir şey demiyorlar
Sbrn78 Melosum34 süt icin hastanelerde elektirikli cihazlar oluyor güclü cihazlar onlarla deneyin yeni dogan yogun bakımına girebiliyormusunuz süt vermek icin orada var oluyor gögsünüze ılık suyla masajlar yapın yukardan asağıya
richgirl10 Melosum34 rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🫶🏼 en yakın arkadaşım 32. Haftada doğum yaptı. 2200 gramdı. Bebeği 22 gün yoğun bakımdaydı ve biz geçen gün onun 1. Yaşını kutladık☺️ moralinizi yüksek tutun. O size tutunacaktır..
Rozzzzaa richgirl10 ne güzel yazmışsınız bende bugün 33 haftalık oldum nst de sancım çıktı enfeksiyon kaynaklı dediler ciğer geliştirici iğne verdiler cuma kontrolüm var korkuyorum açıkçası moralim çok bozuldu açıkçası
richgirl10 Rozzzzaa korktuğumuzu hissediyorlar, güldüğümüzü hissettikleri gibi🥹 Gücünüzü toplayın yavrunuz için🫶🏼 ne güzel 33 hafta olmuş. 36-37 zaten sınır. İyi düşünelim iyi olsun inşallah