Kubra2222222 Kızlar bugün doktora gittim 35+3 üm. Plesantada kireçlenme varmış bebekte 2 haftada 250 grm falan almış. Haftaya yine çağırdı aşırı moralim bozuldu 😢 sizde yaşayan var mı? Bebeğim şuanda 2400 grm
fairytale_ Kubra2222222 benimde brneğr gıden besın damarı tıkalıydı ondan son zamanımda az aldı kılo 37+5 2680 gram dogdu saglıgı yerindeyse kılosu normal suan haftaya bıraz daha kılo alır canım doktorunds sezeryan yapar buguk ihtimalle
Kubra2222222 fairytale_ çok sevindim canım sağlıkla kucağına almışsın🙏🏻 darısı benim başıma haftaya tekrar gel bakıcaz dediii gelişimi durur kilo almaz diye yorumlar okudum. Doktorda hareketlerine çok dikkatli takip et dedii moralim bozuk açıkcası
fairytale_ Kubra2222222 teşekkür ederim canım Rabbım senınde saglıkla kucagına almayı nasıp etsın bence endıse edıp strese sokma kendını bebegede etkı etmesın hareketlerıne dıkkat et onemli olann