Merve-metin Slhls 32+5 hamileyim lierac kullanıyorum 0 çatlak sadece akşamları sürüyorum sadece kalçalarıma sürmemiştim kalçalarım çatlamış oda normal sürmediğim için sürdüğüm yerlerde hiç çatlağım yok şükür 🙏🏻
Mrvsmt2502 Slhls ilk gebeliğimde asidini çıkardığım hakiki zeytinyağı sürdüm her gün 2 güne bir falan . Bu gebeliğimde kakao yağını çok önerdiler kakao yağı ile yine zeytinyağını karıştırıp kullanıyorum. Hiç çatlağım yok
AnayimBenAna_ Slhls evet maalesef kullanan çok kişide aynı şikayet oluyor normalde saç bakımında kullanılıyor badem yağı
Sevgiarden1 Ilk hamileligimde kakao yagi iceren bir krem kullanmistim hic catlamadim ikincide weleda mom kremini kullandim 36+4 deyim hala catlamadim catlar mi bundan snra bilmiyorum onemli olan bol bol su icmek
Sevgiarden1 Slhls ah yazmamisim evet benmde gogsumde catlama olmustu ilk hamilelikte. 😀 ama onemsemedim ben karin catlagindan korkuyordum. Gogustekiler zamanla incelip geciyor.