Kızlar 36 yaşındayım 2 li için kan verdim sonuç henüz çıkmadı ultrason muayenesinde herşey normal çıktı çok şükür ama ozeldeki doktorum maddi imkanınız varsa fetal öneririm kafanız rahat olur %99 doğruluk payı dedi kararsız kaldım 14000 civarı birşeyden bahsetti verebilecek durumdayım fikirlerinizi bekliyorum