Minikask34 Hamilelikte maden suyu zararlı mı annem zararlı diyor içme diyor ama arada mecbur içiyorum çünkü yediğim herşeyi midem hazmetmiyor şişiyorum bilgisi olan varmı
senamom_ Minikask34 zararlı değil diye biliyorum ve bende içiyorum çünkü midemi çok sıkıştırıyor bebeğim sanki çalışmıyor gibi oluyor rahatlamak için içiyorum
Asi_07 Minikask34 aksine çok faydalı günde 1 şise mutlaka içiyorum bazen 2 diğer maden suyu diğer asitli içecekler gibi değil bu mineralli su bebeğe kilo aldırdığı bile söyleniyor
poyrazmom_ Minikask34 hayır aksine faydalı magnezyum içerdiği için günde 1 tane içilmesi tavsiye ediliyor
Miniqimm160821 Minikask34 aslında magnezyum desteği olduğu için hamilelere günde bir şişe öneriliyor bu kramplar vs olmaması için .
DNZMHMHT Minikask34 meyveli maden suları çok önerilmez onun dışında sade madem suyu doktorum oxellikle günde 1 tane iç dedi magnrzyum açısından da çok iyi
Ftmnnr Minikask34 hyr aksine faydalı içindeki magnezyum çocuğa kilo aldırır diye biliyorum benim.doktroum hergun birer tane iç demişti
DNZMHMHT Minikask34 yok şimdi kola asitleri şeker yüklü olduğu için iyidir ama maden suyunda şeker yok