Kızlar 26 haftalık hamileyim şu son 2 haftadır 2 gün arayla enselerim uyuşuyordu ve başım dönüyordu elim ayağım buz kesiyordu ama bi kaç gündür akşam sabah olmaya başladı tansiyon aletim yok komşudan istedim eczaneye gittim yok ölçtüremedim hemşirem de acile gitmem gerektiğini söyledi ama cuma günü kontrolüm var diye bekliyorum nedir bu ya başına gelen bilen varsa yazsın olmadı yarın acile giderim sabahtan beri geçmedi ensemde ki uyuşma hissi