Aselgozde123 Merhabalar benim 5+1 bugün doktora gittim doktor keseyi göremedi ve kanama alanı çok gördü ama benim kanamam hiç yok ve beta degerlerim normal görülüyor ama neden kanama alanı görüldü başına gelen var mı
Minik1Civciv Aselgozde123 Progestan kullan dedi mi benimde vardı ama 15 haftalıkken vardı benimde kesede vardı kanamam olmamıştı progestan kullandım fitil olarak dinlendim geçti ev taşıma sürecindeydim belki kendimi fazla yorduğum için olmuştur dinlen canım ayaklarının altına yastık koy
Minik1Civciv Aselgozde123 vermesi gerekirdi aslında haftan küçük diye belki vermemiştir canım sen bol bol dinlen istirahat et
Aselgozde123 Minik1Civciv canım betamda yükselmemiş aslından ilk hafta çok yüksek gidiyodu neden böyle olduki
Aselgozde123 Minik1Civciv canım bugün tekrar beta verdim daha çıkmadı yarın 2 de doktor randevum var ama hala kanamam agrım vs yok anlamadım bende
Minik1Civciv Aselgozde123 üzme kendini canım bir daha olur. Benim de 3 kaybım var öncesinde. Bi oğlum var şimdi 14 aylık ümidini kesme sağlıksız gebelikmiş zaten.
Aselgozde123 Minik1Civciv çok sagol canım inşallah hayırlısı bir kızım var 5 yaşında tekrar olur inşallah