dilser_1 Kızlar adetim bir hafta gecikti teste pozitif çıktı hastaneye gittim ultrasonda bi kese gözüktü alttan bakınca iki kese gözüktü bu ne demek oluyor?
umrumdadegil dilser_1 birkaç haftaya net belli olur canım ikiz olunca iki kese olur bazen de gebelik oluşmuyor ikinci kesede o kese kayboluyor diyorlar ama tam bilmiyorum yanlış bilhi vermek istemem
umrumdadegil dilser_1 hayırlısı olsun öyle dua et yinede 🥰 dediğim gibi belki de kaybolur çağırdı mı tekrar doktor