Kızlar risksiz bir gebeliğim var ama saçma sapan korkularım oluşmaya başladı. Karnım büyümeye başladı ve bugün bi arkadaşım aaa hamile olduğun belli oluyor dedi insanlar öğrendikten sonra bir şey olursa diye korkuyorum. İlk gebeliğim daha önce düşük vb gibi bir durumum olmadı bir kere de hamile kaldım uğraşmadım da hatta hiç kanama leke vb olmadı ilk 3 ayda bile cinsellik serbestti tamamen sorunsuz ilerledi 2.teimester geçince daha rahat olurum diyordum ama yine de korku devam ediyor. Korkularım yersiz biliyorum ama nasıl rahatlayacağım bilmiyorum :