elifszn Kızlar geç döllenme olmuş beş haftalık bebek görünmüyor bebeği besleyen kesede oluşmuş doktor haftaya gel bebeğe bakalım dedi sizce normal mi [https://mutluresim.com/images/2024/12/31/1mX3MS.jpeg](https://)
hayalbahcem elifszn geç olduğu için daha bebek görünmez bnmde 7. Hftamdaydım bugün 6. Haftamda olduğumu söyledi geçen hafta kese vardı bebek sonradan geliyor nasipse 🥰
Aslaninannesi_ Benim kesemde böyleydi haftaya gittiğinde bebeği görürsün hayırlı olsun bu süreçte ağır iş yapma biryerlere uzanma canım
Aslaninannesi_ elifszn yat dinlen güzelce beslen folik asitini aksatma bol dua gerisi Allah’ta canım 🙏🙏
elifszn Zeynepkilic yaa teşekkür ederim önceki de kimyasaldı o sebeple biraz tedirgin oluyorum istemsiz