Melishera01 enfeksiyon kaynaklı olabilirmiş bana da öyle dendi tekrar idrar istedi bu sefer hem kanlanma hem protein eser dedi ve beni hastaneye sevk etti Dr . Enfeksiyon kaynaklı olabilir diye bana hap verdi kullandım işte cnm şuanda ne durumda olduğumu bilmiyorum gidince inşallah tekrar tahlil yaparlar