Merhaba ben 7+6 haftalık hamileyim cumartesi günü kalp atışını duydum doktorum bebekte sorun yok dedi ama bende guatır yoktu o biraz yüksek çıkmış karaciğerin yağlanmış dedi dahiliye doktoruna görün dedi ama kontrol için bana tarih vermedi yeni olduğum için ayda bir mi gitmem gerekiyor anlamadım yardımcı olur musunuz