kızlar merhaba geceb hafta 5 gün iğne oldum akşamlarıda fitil kullandım en son cumartesi geldi kahverengi iğne bitince fitili 2ye çıkardı doktorum bugun tekrar geldi 3 gün aradan sonra kanama alanım vardı 7 haftalık olduk bugun ara ara gelmesi normal mi böyle ya anlamadım gitti