Cansu2018 Seymosile cok sey soylediler kraker ye sabahlari falan diye ama ise yaramiyo illaki bulaniyo. Ama tek tavsiyem bos birakma az da olsa bastiriyo
BBYaman Seymosile yanma için sarı leblebi ve süt iç kusma içinde metpamid al eczaneden ben oyle geçiriyorum
Bursali Seymosile bulanti icn surekli tuzlu cubuk leblebi iyi geliyo yanma icinse ilik sut muz bende hala cekiyorum 33 haftaligm
Kbrzynp Seymosile yiyemiyorsan hiç. Acile durumunu söyle şekerli su verirler serum ile. Seni ayakta tutar en azından. Çocuk besleniyor sen yemesende merak etme. Folik asit kullanımını ihmal etme yeterli
Cansu2018 Seymosile ben doktorumla gorustum canim normal dedi. Ancak kilo kaybi fazla yasanirsa bebegi etkilicek durumda olursa serum takviyesi yapiliyor
Busrabusra Seymosile cok normal simdi yiyemezsin hatta kilo verirsin sonradan aliniyo kilo merak etme.bulantiyada napsan kökten kesmez.mide yanman varsada yatarken yastigi dik oyle yat bide soguk sut iyi gelir
btlgrss Seymosile ilk zamanlar kilo kaybıda çok normal ben 4 kilo vermiştim meyve tüketmeye calış Kendini zorlama zaten cocuk ilk üç ay senin kanından besleniyor bana doktorum miğde bulantısı için ilaç var ama önermiyorum diye vermemişti doktoruna danışmadan sakın ilaç kullanma derim ben
Bursali Seymosile 5 kilo verdim bnde bulantidan bisey yiyemedim hersey kotu koktu tiksindim 4. Ayda doyasiya yemek yemege basladim iyiki vermisim kiloyu suan fazlasiyla aldim sorun yapmayın kiloyu
OzlEmrah Seymosile Canım ilk üç ay böyle bizim gibi olanlar kilo alamıyor. Ben 14 haftalık hamileyim hala bulantı kusma var ilk iki ay kadar olmasada. yani çubuk kraker leblebi hiç bir şey fayda etmiyordu bana. Ayva iyi geliyordu miğdeme Yani sabredeceksin. Zorla da olsa yemeye çalış. Miğden boş kalırsa daha çok bulanır ve çıkarırsın.
SEVDAhira Seymosile bulantıya belki sade maden suyu iyi gelebilir bende ilk beş ay yasadım bulantı çıkarmamak için yemek yiyip direk yatıyordum uyuyordum sonradan sade maden suyunu içtim çok iyi geldi artık yemeklerden sonra maden suyu içmeye başlamıştım hayata dönmüştüm resmen o günler bi daha geri gelmesin aman aman çok berbattı hayattan soğumak diye ona demiştim hamile olduğuma bile düzgün sevinememiştim 😢rabbim kolaylık versin sana inş kısa sürer seninki
Kbrzynp Seymosile 6+1de başladı bulantı kusma yanma. 9+3üm devam ediyor. Bugün serum yedim 3şise geçmedi hiç tavsiye etmiyorum. Şu anda Ayva armut rahatlatiyor beni. İlk zamanlar cubuk kraker ve sarı leblebi zeytin yemistim. 8gun den sonra tiksindim ağzıma alamadım. Geçmesi için gün sayiyorum. Allah yardimcin olsun
Ayten94 Kbrzynp Ben 10+5-deyim bulanti hala var,ben de aynen gunleri sayiyorum,ne zaman bitecek diye.Cok zor hakketen,evet ayva az da olsa iyi geliyo...Allah yardimcimiz olsun😔🙏
Ceren35 Seymosile cubuk kraker ayranla bastiriyorum ben birde ayva dene istersen en azindan kusmuyorum biraz diniyor yemeklerin yaninda yogurt yiyorum o bastiriyor