Defnemome Kızlar ikinci gebelik siz ne zaman hisetiniz bazen korkuyor erkek bebek geç hareket edermiş doğru mu
Gzemmsvr Defnemome bende 17 haftadayim hareket bsey hissetmiyorum ama göbeğimin alt kısmına elimi koyunca pıt pıt kalbinin attığını hissediyorum
Elis27 Defnemome hissetmemeniz çok normal bunun cinsiyet ile alakası yok bebek hareket ediyordur siz hissetmiyorsunuz 19 dan sonra hissetmeye başlarsınız daha geç hissedenler de var tabi
Pinar0711 Defnemome bendede ikinci gebelik, 18+2 olduk bu gün. İki gündür çox az hiss ediyorum. Bendede erkek annem erkekler tembel olur diyor)
Elis27 Defnemome mesela muayenede Dr plesenta posteriur dedi mi ? Bu plesentasi arka duvar yerleşimli demek .
Prensess33 Defnemome benim üçüncü gebelik kızlarımi çok net hissediyordum bu erkek 20 haftalık olacağız olduğu yerde bı iki pıt pıt yapıyor o kadar kızlarım maşallah bu haftada karnımın içinde dört dönüyorlardı normaidir acaba bende merak ediyorum 🤭