Korkulacak bı şey yok cnm her ha.ilelikte oluyor ben 25 haftalık gebeyim benim de ilk başlarda aşırı kasintim vardı neredeyse kasintidan etini koparacaktim ama o sıra ben bilmiyorum hamile oldumu krem kullanmanda hiç bı sıkıntı yok ama krem geçici çözüm sen fitil kulan cnm