Ase123 hayatımız tıpatıp aynı kalsın istesek zaten çocuk düşünmezdik, bu insanlar neden böyle her şeye olumsuz bir yorum yapıyor anlam veremiyorum. Hayatımız çok güzel şekillerde değişecek. Aynı size ve eşinize benzeyen bir evladınız olacak mis gibi süt kokacak. Ev de sizin eviniz istediğiniz kişileri kabul edin önceliğiniz bebek ve kendiniz olsun. Siz iyi olursanız bebişiniz de iyi olur. Size iyi bakım verebilecek kişiler olsun etrafınızda. Negatif konuşacağını bildiğiniz insanları mümkünse bir süre kabul etmeyin. Her şeyin ilk zamanları zordur çünkü yeni bir iş öğreneceğiz, işin ilk günleri gibi düşünün, heyecanlı bir meraktan kaynaklı kaygılar çok normal, evladımıza iyi bakabilmek için biraz pratiğe ihtiyacımız olacak sonrası zaten çorap söküğü gibi gelir. 💖