atlasinannesi_ Ben daha hiç doktora gitmedim beta takibi yapıyorum. Haftada bir kere kan veriyorum. Kimler benim gibi beklemede?
Pinar6161 atlasinannesi_ 2 günde 1 kan verseniz beta hcg değeriniz artıyorsa daha vermenize gerek yok diye biliyorum. 5 haftalıkta kese görünür diye biliyorum canım sağlıkla kucağına al 💕
Fatma5806 atlasinannesi_ bende beta takibi yaptım 3000 bine yakın gittim 4+4 falan keseyi gördüm kalp atışı için 10 ocağı bekliyorum 🥰
Aysegul-ucbh atlasinannesi_ bende 5+6 haftayım. 4+1 de kanda öğrendim 5+0 keseyi gördüm. 10 gün sonra gel kap atışını duyalım dedi doktorum. 6 ocakda gidicem bende.
Parinas atlasinannesi_ bende 5+0 oldum. 4+1 de bhcg 160 çıktı bi daha da kan veremedim. Hesabıma göre 3000lerde olan güne randevu aldım kese görünsün diye. Bişey görmeden boş dönmek istemedim. İnşallah görürüm 🤲🏼
atlasinannesi_ Pinar6161 ben iki güne bir verip kendimi strese sokmak istemedim. Geçen hafta verdiğimde 368 di bu hafta ne kadar olmuş takip edip doktora gidicem inşallah
cauuv1 6+1 de kese gördüm ama 4 hafta uyumluydu geç döllenme oldugu icin normal dedi doktor. 8+2 de yani 3 ocakta gidicem kalp atışı için insallah duyarız🥹😍🙏🏻