Kubrabsyg 37. Haftamda şekerle yüzleştim 😬 diyetisyene yönlendirdiler açlık 90 tokluk 1. Saatinde 140mg altında olmalıymış
Benim açlık hep yüksekti 100-102 çıkıyodu. Doktor ilik suyu, yağ, ekmeği patatesi azalt dedi ki gerçekten onları yediğimde açlığım yine yükseliyor. Akşam 10dan sonra birşey yeme dedi dün gece ayva istedi canım üzerine tarçın serpip yedim som haftalarımdayım tarçın doğum tetikleyici olabiliyor dikkat etmekte fayda var. Ama en etki gördüğüm yemek yemeye başlarken 1 kaşık organik elma sirkesi içiyorum açlığım 100 tokluğum 112 çıkıyor mesela